۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

تمام شواهد نشان میدهد ایران در تاسوعا و عاشورا آبستن حوادث بزرگی است.

تقریبا همه ما قبل از یک راهپیمایی و تظاهرات در دلمون یه چیزهایی حس میکنیم. میتونیم حس کنیم و پیشبینی کنیم که این تظاهرات پرشور برگزار میشه یا نه . این حس وقتی تشدید میشه که میبینه تلویزیون بی بی سی برنامه هاشو روی هاتبرد قطع کرده که ناخودآگاه روزهای پس از انتخابات رو به یاد آدم میندازه. به علاوه تهدیدهای نهادهای امنیتی نسبت به مراسم ختم آیت االه منتظری و ... همه اینها ، همون حس رو داره به من تلقین میکنه که اتفاق بزرگی در راهه. ولی این حس الان خیلی قویتره. نمیدونم چرا ولی احساس میکنم ایران در این تاسوعا و عاشورا آبستن حوادث بسیار بزرگیه . شما هم همچین حسی رو دارین؟

۴ نظر:

  1. agar hame bian, in jonbesh fagaht be yek tazahorate millionie dige niaz dare, shode faghat base 1 bar, hamin va fagaht hamin, mesle 25 khordad

    پاسخحذف
  2. بهترین حالت بعد از راهپیمایی صبح رفتن به یه راهپیمایی بزرگ در شبه{جماران}

    پاسخحذف
  3. من هم دقیقا این احساس تو رو دارم و بسیار امیدوارم بدون صدمه دیدن کسی و با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار شود امیدوارم جمعیت اونقدر زیاد بشه که باعث خجالت طرفداران حکومت که برای عکس خمینی اومدن بشه

    پاسخحذف
  4. من نگران سرکوبم.امید اصلیم به 22 بهمنه چون جلوی خبرنگارای خارجی نمیتونن مردمو بزنن.
    با این حال احساس خوبی به ظهر عاشورا دارم.

    پاسخحذف