۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

چند دلیل برای شرکت نکردن در تظاهرات 27 آذر...

1- خیلی ها مثل من اعتقادی به خمینی ندارن و کاری هم باهاش ندارن که بخوان بیان ازش حمایت کنن ! 2- هرچقدر هم که سبزها در این راهپیمایی حضور داشته باشن، حکومت اونو مصادره میکنه و میگه اینا مخالف جنبش سبز هستن. 3- تجربه نشون داده چند تظاهرات پشت سر هم انرژی رو یکمی کاهش میده پس بهتره به فکر تاسوعا و عاشورا باشیم . چون تاسوعا و عاشورا هم از لحاظ گستردگی و هم از لحاظ تاریخچه سیاسی انقلاب خیلی پر اهمیت تره . 4- باید محرم شروع بشه تا همه ی شرایط رو بتونیم خوب اسکن کنیم و بهترین تصمیم رو بگیریم. چون تجربه نشون داده در شرایط خیلی مهم جنبش سبز خیلی تیزهوشانه عمل میکنه.

۱ نظر:

  1. دوستان دست از اختلاف پراکنی بردارید. مشکل ما امام خمینی نیست مشکل ما 10 سال مبارزه با شاه و صدام نیست مشکل ما 20 سال خودکامگی آقای خامنه ای است. مشکل ما خود ما هستیم که نمی توانیم بپذیریم که رشت و پیشرفت یک جامعه یک شبه و دو ساله هشت ساله ایجاد نمیشه. شاید ما باید یک پارچه سالها در صحنه باشیم تا به آزادی برسیم نمی توانیم به خاتمی رای دهیم و برویم به خانه هایمان فوتبال نگاه کنیم بعد به خاتمی و مجلس شیشم بگویم چرا نیستادید، می رفتید خودتان را به کشتن میدادید؛ تا کلا جریان آزادی خواهی در ایران نابود میشد. دست از لج بازی بردارید ما برای آزادی میجنگیم نه برای نابود کردن شخص خامنه ای یا احمدی نژاد که همه ما توانایی این را دارم که جای احمدی نژاد و خامنه ای را پر کنیم. به رفتاری که با خانواده خود دارید نگاه کنید یا زمانی که قدرت پایمال کردن حق کسی را داشته اید یا زمانی که کسی به شما فحش میدهد من و شما فرق چندانی با امسال صدام نداریم از شانسمان فرصت و قدرت خامنه ای را نیافته ایم.
    امروز هر کس که بخواهد جنبش سبز را جنبشی در مخالفت با امام خمینی و انقلاب اسلامی نشان دهد عمق آزادی خواهی را درک نکرده است و در حال تکرار اشتباه تاریخی ملت ایران است ملتی که درود بر مصدق را به مرگ بر مصدق تبدیل کرد ملتی که خاتمی را برای توسعه سیاسی انتخاب کرد، او را تنها گزاشت تا یک تنه توسعه سیاسی را ایجاد کند ملتی که با انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری قهر کرد. وای بر ما اگر تاریخ را مایه عبرت خود قرار ندهیم.

    پاسخحذف